Gofry kokosowe z dynią i gruszką, bez glutenu, nabiału i cukru :)

Macie ochotę na rozpustne zdrowe śniadanko? Proponuję Wam dziś gofry kokosowe :) Szaleństwo po całości! U mnie z pieczoną dynią, cynamonem i orzechami :D 
Jamiiii!!!!!!!!!!!




Składniki:
2 czubate łyżki dobrze zmielonej mąki kokosowej
4 łyżki mąki owsianej bezglutenowej lub ryżowej
4 jajka 
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/3-1/2 szklanki wody gazowanej lub mleka roślinnego najlepiej kokosowego lub pół na pół wody i mleka (ilość wody zależy od tego jak duże łychy mąki kokosowej dodasz)
1 łyżka zdrowego słodzidła jeśli mamy ochotę (ja robię bez)

szczypta soli
płaska łyżeczka oleju kokosowego do wysmarowania gofrownicy (do kupienia tutaj)

Przygotowanie:
W misce wymieszaj dokładnie suche składniki. Do dwóch oddzielnych misek rozbij jajka, żóltka i bialka oddzielnie. Do żółtek dodaj wodę i/lub mleko (ewentualnie słodzidło) i dokładnie wymieszaj. BIałka ubij ze szczyptą soli na puszystą pianę. Sypkie składniki dodawaj powoli do mokrych cały czas mieszając. Na koniec dodaj ubite białka i wszystko delikatnie wymieszaj. Natłuśćgofrownicę olejem kokosowym i upiecz gofry wg instrukcji. (u mnie poziom ciepła na ok 3/4 pokrętła czyli 75% możliwości gofrownicy). 
Ajjj jamiii :D <3 
Niebawem kokosowe w wersji paleo :D

Na wierzch:
- pół małej dyni butternut lub 1/4 hokkaido
- sproszkowany cynamon
- gruszka
- orzechy włoskie
- wiśnie suszone (może być żurawina lub rodzynki)
- syrop z karobu (do kupienia tutaj)

Przygotowanie:
Dynię umyj, pokrój w kostkę i upiecz z cynamonem lub uduś na patelni do miękkości (ja upiekłam dzień wcześniej), możesz dodać odrobinę oleju kokosowego. Pod koniec duszenia/pieczenia dodaj suszone owoce. Gruszkę pokrój w plasterki, a następnie na pół. Możesz gruszkę dodać do dyni i udusić, możesz ułożyć surowe plasterki gruszki na dyni (ja akurat tak miałam ochotę). Na suchej patelni delikatnie podpraż orzechy włoskie ( w niskiej temperaturze). Dynię z owocami przełóż na gofry,
posyp orzechami włoskimi i polej syropem z karobu <3 AAAacchhhhh!!! <3

Komentarze

  1. Gofry kokosowe - już na samą myśl nachodzi mi smak i cieknie ślinka. Coś absolutnie rewelacyjnego!

    Pozdrawiam, https://kamagrasklep.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty