Rozgrzewajaca herbata imbirowo-cynamonowa

Nie wiem jak Wam pasuje ta pogoda, ale ja lubię ciepełko :) Niestety ostatnie dni nie były wyjątkowo słoneczne, a ja nie przewidziałam deszczu oraz wichury i zostałam trochę przewiana. Jak zwykle w moim zawodzie na początku pada na gardło. Zatem przy pierwszym bólu gardła od razu postanowiłam zaaplikować sobie tonę naturalnych środków do walki z ewentualnym przeziębieniem. Jednym z nich jest genialna herbata imbirowo-cynamonowa. Prosta straszliwie, a efekt rozgrzewający murowany! :D


Składniki (na jedną porcję):
- 2-3 plasterki świeżego imbiru
- duuża szczypta cynamonu
- 250 ml (szklanka/kubek) dobrej jakościowo wody

Imbir umieścić w rondelku, dodać cynamon i zalać kubkiem wody. Doprowadzić do wrzenia i gotować ok 3 minut. Herbatkę wypić gorącą:) 

Zdrówka kochani!

Komentarze

Popularne posty