Jaglanka z musem truskawkowym, czyli pyszne, proste i zdrowe śniadanie ,wegańskie, bezglutenowe i bez cukru :)

Nie wiem jak wy, ale ja jestem zarobiona od powrotu przeokropnie, zatem wszystko przygotowuję na szybko, bo nie ma czasu na gotowanie :) Chciałam się z Wami podzielić szybkim pomysłem na pyszne i zdrowe śniadanie :) Kasza jaglana z musem truskawkowym :)
 



Składniki (na dwie porcje):
-1/2 szklanki kaszy jaglanej
- 1 i 1/2 szklanki wody lub mleka roślinnego (na wodzie danie jest lżejsze)
- 2 szklanki słodziutkich truskawek (jakby nie były słodkie to możesz dosłodzić zdrowym słodzidłem)
- 2 łyżeczki płatków migdałowych


 
 
Przygotowanie:
Kaszę jaglaną ugotuj na sypko (podpraż w suchym garnku, wypłucz na sicie, zalej trzykrotie większą ilością wrzątku lub gorącego mleka roślinnego, gotuj 15 min, pozostaw pod przyryciem do wchłonięcia pozostałej ilosci wody). Możesz to zrobić dzień wcześniej wieczorem i zostawić kaszę w lodówce. Truskawki umyj, obetnij szypułki. Zblenduj na gładką masę. Kaszę przełóż do miseczek, zalej musem truskawkowym, posyp płatkami migdałów.
 
SMACZNEGO! :D
 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty