piątek, 19 września 2014

Buraczany smoothie!! Mistrzostwskie i zdrowe pyszności! :D

Aaaaa oszalałam na punkcie tego koktajlu! W tym tygodniu wypiłam już 4!! Dwa razy na śniadanie, dwa na podwieczorek!! :-) Jest moim ostatnim autentycznym mistrzem!! (plus jeszcze dzisiejszy ananasowy, ale o tym jutro:):):) Skład cudowny, oczyszczający krew i układ trawienny, dodający energii! Po takim koktajlu trening zlatuje jak z płatka! :-)
 

Składniki (na 2 porcje):
- 1 średni burak
- 1 duuży lub 2 mniejsze banany
- 1 średni czerwony grapefruit (jak jest duży użyj 3/4 lub pół)
- garść szpinaku
- opcjonalnie łyżka babki jajowatej lub lnu mielonego złocistego
- opcjonalnie woda mineralna


Przygotowanie:
Buraka dokładnie wyszoruj pod bieżącą wodą. Obierz ze skórki, pokrój na drobne kawałki i przełóż do blendera. Banana i grapefruita umyj, obierz, pokrój i również dodaj do blendera. (Tutaj masz dwie możlwiości: możesz z grapefruita wycisnąć sok i przelać do blendera lub poprostu pokroić i wrzucić w całości, tak jak ja, zapewnisz sobie większa dawkę błonnika!). Szpinak umyj, równiez przełóż do blendera, dodaj łyżkę babki jajowatej (niekoniecznie, jak wykorzystasz całego grapefruita, a nie tylko sok, to błonnika w koktajlu będzie wystarczająco dużo :-)) Dodaj kilka kostek lodu i trochę wody mineralnej do uzyskania optymalnej gęstości (jak użyłaś soku z grapefruita woda może się okazać zbędna). I zmiksuj. Przelej do wysokich szklanek i ciesz się smakiem oraz energią tego fantastycznego smoothie! :D :)

4 komentarze:

  1. uwielbiam buraczki, więc to coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam!! :-) Smacznego!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mój pierwszy raz był dziś pyszota;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a co Wy na to aby dodać do składu jeszcze Formuła 1 Herbalife smak truskawkowy? #majkrone

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...