Mistrzowskie śniadanie w słoiku! Bezglutenowe, bez cukru, wegańskie i cudownie energetyczne :)

Dziś jakoś nie mogłam się zdecydować na śniadanie przed treningiem. Zwykle, poieważ mam trening w większości wytrzymałościowy, raczę się odbowiednio zbilansowanym śniadaniem węglowodanowym. Idealnie mi się po nim trenuje. Nie zalega w żołądku. Czuję się po nim lekko, a jednocześnie mam energię na 3 godziny ostrych ćwiczeń :) Tym razem postanowiłam dodać nieco białka. Ale również lekko strawnego, bo konopnego :) Nie dość,że pyszne to jeszcze genialnie zachęcająco wygląda :D :) Przyznajcie ;-) Smacznego!



SKŁADNIKI:
Na dolną warstwę:
3 czubate łyżki ugotowanej na sypko kaszy jaglanej

Warstwa czekoladowa:
Pół porcji konopnej (wegańskiej) odżywki białkowej o smaku czekoladowym (u mnie Lean Shake marki Good Hemp)
Mleko konopne lub inne roślinne (ilość do uzyskania wymaganej gęstości)
Możesz również użyć wegańskiej zdrowej nutelli. Przepis TUTAJ

Pół średniego banana

Warstwa jasna:
Jogurt (u mnie jogurt naturalny roślinny, zrobiony własnoręcznie z orzechów nerkowca, przepis podam niebawem, tym czasem możecie użyć również kupnego jogurtu roślinnego lub mlecznego jeśli nie jesteście weganami)

Warstwa górna:
Domowa karobowa granola bezglutenowa, bez cukru (przepis TUTAJ)
Truskawka (lub inny ulubiony owoc)
Listek mięty
Szczypta wiórków kokosowych
Czekoladowe balsamico (tak balsamico, kwaśno-słodkie, tak tu pasuje! u mnie firmy La Selva)


PRZYGOTOWANIE:
Ugotowaną na sypko jaglankę przełóż na dno dużej szklanki, miseczki lub słoiczka. W osobnej misce wymieszaj odżywkę białkową z mlekiem roślinnym do uzyskania kremowej gęstości. Przełóż na kaszę jaglaną. Banana pokrój w plasterki. Ułóż ciasno na odżywce białkowej. Na plastry banana nałóż jogurt, a na jogurt trzy łyżki domowej granoli bezglutenowej. Całość udekoruj truskawką przekrojoną na 4 części (lub innymi owocami), listkiem mięty oraz szczyptą wiórków kokosowych, a następnie polej czekoladowym balsamico.
WRRR SMACZNEGO!! :-) :D

Komentarze

Popularne posty